Etykiety

sobota, 10 września 2016

Trening na dziś: szosa


Treningi siatkarskie mam cztery razy w tygodniu oraz w sezonie dochodzi jeszcze mecz ligowy w sobotę. Aktualnie dni bez treningów siatkówki to: sobota, niedziela oraz poniedziałek. Dzisiaj miałam dylemat co robić, bo miałam ochotę na rower i na rolki. Postanowiłam, że zrobię krótki trening na rowerze, a później pójdę na rolki, jednak tak dobrze mi się jeździło, że postanowiłam dłużej pojeździć i odpuścić rolki. 
Zdradzę Wam tajemnicę, wieczorem planuję iść ze znajomymi łapać pokemony. Także dojdzie jeszcze spacer. Nie wiem, czy uda się wykonać cel kroków na dziś (10113), ponieważ mam za sobą dopiero 2898. 

Mój dzisiejszy trening:

Rower szosowy
  • 34,89 km
  • 1h 30min
  • 900 kcal
Wasz dzień dzisiaj na sportowo, czy odpoczywacie?

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! Trening konkretny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś sporo jeździłem na rowerze. Mój rekord to 100km w jeden dzień.
    Później mi się znudziło i od wielu lat w ogóle nie siedziałem na rowerze. Ale miło wspominam te wycieczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za rowerem nie przepadam wolę długie spacery:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rower, rower! to coś co kocham najbardziej! Dziś jest fantastyczna pogoda więc zaraz uciekam na przejażdżkę! Fota bardzo motywująca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze względu na swoją niepełnosprawność nie mogę jeździć na rowerze, więc nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tej formy wypoczynku:( Ale za to bardzo interesuję się sportem jako kibic:) Uwielbiam siatkówkę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń