Etykiety

piątek, 9 września 2016

Analiza składu ciała - wrzesień 2016

Wczoraj w naszym miejscowym centrum fitness zrobiłam sobie analizę składu ciała. Na czym polega? Stajemy sobie na takiej specjalnej wadze i otrzymujemy takie informacje jak np. procentowa zawartość tłuszczu w organizmie. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale skoro była okazja to, że tak powiem, się przeanalizowałam. Co wyszło?

Analiza składu ciała - wrzesień 2016

  • Waga: 64,2 kg
  • Tkanka tłuszczowa: 10,8%
  • Masa mięśni: 54,3 kg
  • Masa kości: 2,9 kg
  • BMI: 20,2
  • Wiek metaboliczny: 12 lat
  • Woda: 65,5%
  • Tłuszcz trzewny: 1

Z tkanki tłuszczowej jestem bardzo zadowolona, raczej nie powinnam już starać się jej zniwelować, bo to dosyć niski poziom. Przeciętnie kobieta powinna mieć około 20% tkanki tłuszczowej. Pewnie gdybym miała biust to procent by podskoczył. Ale nie mam.

Najlepsze wyniki to wiek metaboliczny i tłuszcz trzewny, ponieważ lepszych się już nie da mieć. Moje ciało ma 12 lat. Oby tak dalej!

Postaram się robić te badanie w miarę regularnie, z czystej ciekawości.

4 komentarze: